zaterdag 25 juni 2011

Soundtrack

Het is drie weken voor vertrek en de lijst met mede-reizigers is bekend gemaakt! Altijd spannend...
Elf personen totaal, 2x2 mensen hebben samen geboekt, zeven mensen reizen alleen, er zijn vier vrouwen, zeven mannen. Er is dus één vrouw die geluk heeft als ze niet al zelf een eigen kamer heeft geboekt: doordat ik een paar honderd euro extra heb betaald voor een eigen kamer, heeft zij die nu ook!

Ondertussen word het ook eens tijd om na te denken over de soundtrack van mijn reis! Laat ik nog een oude mp3 speler hebben waar maar 100 nummers op kunnen... Niet handig, zeker niet omdat ik een enorme 'zapper' ben en dus de volgorde binnen een uur uit mijn hoofd ken...

Op zoek dus naar een beter alternatief. Zometeen maar eens de Mediamarkt onveilig maken en eens kijken of de Ipod Classic met belachelijk veel opslagruimte een goede optie is. Dan hoef ik namelijk helemaal niet na te denken over de soundtrack, dan kan mijn hele muziekverzameling mee. Er kunnen namelijk iets van 40.000 nummers op. Maar als dat er tegelijkertijd voor zorgt dat ik met een soort zware externe harde schijf rondloop: nee, dank u!
Tegelijkertijd is het model (nu al) zo lekker oldschool want de Ipod's met 8GB of 16GB zien er niet meer uit als de originele Ipod.

Gisteravond op zoek geweest naar goede sandalen. Wat een crime!
Je denkt toch niet dat ik op van die walgelijke dingen ga lopen??
Teva heeft een mooie vrouwenlijn maar laat ik nou net niet schoenmaatje elegante vrouw hebben...
En ja dan kun je denken: niemand kent je daar! Ja dat klopt, maar ga je echt zoveel geld uitgeven aan schoenen waar je zelf ongelooflijk ongelukkig van word? Dan kun je nog zulke leuke kleren aan hebben, thanx to the shoes ziet het er niet uit. Als ze alleen die bandjes al eens wat dunner zouden maken, dat zou echt al stukken schelen.
Nog niets gekocht dus maar de tijd begint te dringen!!

En vind ik niets naar wens? Dan ga ik gewoon weer voor de oude vertrouwde flip flops en zevenmijlslaarzen!

2 opmerkingen:

  1. Ik zou je de iPod Touch 32 GB aanraden voor 299 euro. Kan alles wat een iPhone kan behalve bellen. Dus naast muziek luisteren kun je ook foto's maken en apps gebruiken (middels wifi).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben toch voor de Ipod Classic gegaan met 160GB :D Al die dingen op de Ipod Touch interesseerden me eerlijk gezegd niet zo. Spelletjes e.d. speel ik uiteindelijk amper. Ik heb geen internet op mn telefoon en ik mis het helemaal niet. Dat je er foto's mee kan maken was wel tof maar dat kan ook al met mn telefoon of gewone camera... Had wel een een beetje een muffel als verkoper, kon niet zo goed luisteren naar wat ik nou zocht :D

    BeantwoordenVerwijderen